Κυρία;;;???

7χρονες δίδυμες… σήμερα στο γραφείο (μωρά ενός πελάτη κάποιου συναδέλφου, του κουνιάδου της αδελφής του γιου του ξαδέλφου της συνύφισσας του κουμπάρου μου :ρ):

Μα πόσων χρονών είσαι; 98; (άνοιξε η μια συζήτηση με δική της πρωτοβουλία)

Εγώ: Όχι εν είμαι τόσο πολλά…

Μετά εξεκινήσαν εναλλάξ τις ερωτήσεις βίρρρρρρα….

Είσαι 35; 83; 105;

Εγώ: Ναι 106….έππεσες έξω ένα χρόνο…αλλά εν πειράζει.

Ναι; (Επιστέψαντο οι μιτσιές).

Όι εν είμαι τόσο μεγάλη.. είμαι πολλά πιο μικρή, να τους λέω.

Η πάρλα της μιας  εν ελάλε να σταματήσει λεπτό: Μα αφού φαίνεσαι μεγάλη….

Εγώ με ύφος που έχει χαρακτήρας του Αρκά στο τέλος μιας  γελιογραφίας του: Ευχαριστώ;!

Εμείς πάμε δευτέρα τάξη…Πόσο χρονό μας βάλεις…;;;

Εγώ: 7

Μα πού το ξέρειιιιιιιιιιιιιιιιιιις;

Εγώ: (είπετε μου το) Εμάντεψα το. Είμαι καλή έννεν!

Οι διπλάρες: Ναιιιιιιιιιιιιι (πάντα με προσωδία φωνής σαν να απαγγέλλουν ποίημα σε χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου τους).

Μα τί μασάς; Πίσσα; Αρέσκουν μου. Αρέσκουν σου; Μασάς και καραμέλες; Γιατί όχι;

Εγώ: …..εεεε (άρκεψα να βαρκούμαι πολλά…επέρασε το πεντάλεπτο που αντέχω να είμαι καλή με τα μωρά….άρα εσοβάρεψε το ύφος μου τζαι έγινε πιο φοητσιάρικο).

Τί κρατάαααααααααααας; (οι ερωτήσεις εγίνουνταν μια που την μια μια που την άλλη συνέχεια σαν να το είχαν συμφωνημένο. Σκεφτείτε πως η σπαστική η μιτσιά δεν ήταν μια αλλά είσσεν αλλό μιαν την ίδια, στη δευτέρα, ήταν διπλή. Η μια ήταν λίο πιο τατσίζισσα όμως).

Κρατάς χαρτί; Τί εν να το κάμεις; Είχαν κουτί οι πίσσες σου; Μπορείς να μου βάλεις λίον νερό; Μα πώς σε λένε; Γιατί εν παράξενο το όνομά σου; Μενεις εδώ; Μα έννεν το σπίτι σου τούτο; Εν το γραφείο σουυυυυυυ; Ποιό εν το γραφείο σου; Πού μένεις; Μένεις σε μεγάλο σπίτι; Όχιιιιιιιιιι; Πόσο μεγάλο εν το σπίτι σου; Δείξε μας περίπου πόσο! Εμάς εν μεγάλο! Έχεις παιδάκια; Γιατί εν έκαμες; (Αφού είμαι μεγάλη εξεχασετέ το 106 χρονών είπαν). Τί μυρίζει; Φράουλα; Παίζει το τηλέφωνό σου;

ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!!!!!

Εμπρός……μπλα μπλα

Οι 2διμες: Ποιός ήταν; Ποίον περιμένεις;

Εγώ: Κοιτάτε στην τηλεόρασηηηηηηη….Ο αστυνόμος Σαΐνης!!! Άτε κάτσετε ήσυχα να τον δούμε. Α, λέω τωρά θα σκάσουν…

Δίδυμες: Μα ξέρεις τον; Έβλεπες τον τζαι συ; Πού τον ξέρεις; Ξέρεις τι κάμνει τωρά; Πάντα κάμνει το τούτο;

 Αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!! :/