Milonga Night!

Αχ και να ήταν η ζωή ένα ατέλειωτο ταγκό!

Advertisements

Θεραπευτική λογομαχία

Τελικά διαπίστωσα πως η διαχείριση θυμού έχει επιτυχία… αν βρίσκεις άτομα να σε εκνευρίσουν. Την εφαρμόζεις  όταν χρειαστεί. Π.χ Μέτα από λογομαχία. Συμβαίνει συχνά ε; Ιδιαίτερα όταν νιώθουμε πως έχουμε δίκαιο ή ότι δεν μας κατανοούν.

Άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Ο θυμός είναι συγκαλυμμένη λύπη ή/και φόβος. Κάποιος που θυμώνει και το εκδηλώνει με πράξεις εκδίκησης, φωνές, βαριές κουβέντες το μόνο που καταφέρνει ίσως είναι να βάζει τους άλλους σε άμυνα ή επίθεση και να βάζει τον εαυτό τους στην απομόνωση.. Ο θυμός τότε φουντώνει περισσότερο και καταλήγει να προκαλεί πιο σοβαρά προβλήματα. Ο νους θολώνει, η συμπεριφορά γίνεται αυθόρμητη και η συνέπειες αυτής…αρνητικές και για το άτομο που τις εκδηλώνει και για άλλους γύρω του.

 Σπάνια ο θυμός προκαλεί εκτόνωση. Είναι ο χειρισμός του θυμού που φέρνει αναζωογόνηση και εκτόνωση. Ο θυμός κρατά το άτομο δέσμιο στις αδυναμίες του.

Όπως τους νταήδες στο σχολείο, στη δουλεία. Τις θυμωμένες κυρίες που τα βάζουν με τα παιδιά στην γειτονιά. Τους θυμωμένους που τα βάζουν με τους μπλόγκερς (shshshshslαγκ….χιχιχιχι). Φοβισμένα άτομα που δεν ξέρουν να χειρίζονται, να ελέγχουν, να κατανοούν την διαφορετικότητα. Ή δεν ξέρουν πως να σταματήσουν το θυμό που τους προκαλούν άτομα στο σπίτι, μεγαλύτεροι τους (ηλικιακά και εξουσιαστικά).

Το πρώτο βήμα είναι η παραδοχή και η αναγνώριση του καλυμμένου από θυμό συναισθήματος.: Λύπη, Θλίψη, Φόβος, Απογοήτευση.

Δεν είναι ένδειξη αδυναμίας η ύπαρξη αρνητικών συναισθημάτων όπως είναι η λύπη. Όλοι μας λυπούμαστε ή φοβόμαστε για πράγματα, ανθρώπους, συνθήκες σε κάποια φάση της ζωής μας.

Αφού το παραδεχτούμε θα ζητήσουμε βοήθεια από πιο έμπειρα άτομα ή θα προχωρήσουμε στο να λάβουμε μέτρα στην μείωση/περιορισμό/αντιμετώπιση φόβων  και της  στεναχώριας μας. Σίγουρα δεν υπάρχει μαγικός τρόπος εξαφάνισης αυτών αλλά υπάρχουν δραστηριότητες που βοηθούν.

Κάποιοι ίσως χρειάζονται κάποια εκπαίδευση σε διαπροσωπικές δεξιότητες…άλλοι ίσως χρειάζονται να μάθουν τεχνικές χαλάρωσης. Εναλλακτικές ασχολίες για συναισθηματική αποφόρτιση. Άλλοι απλά χρειάζονται καλύτερο προγραμματισμό και διαχείριση του χρόνου τους ώστε να μην πιέζονται από αυτό. Ή κάποιοι ίσως χρειάζονται διακοπές, ή μια χρονική περίοδο μακριά από άτομα και καταστάσεις που τους βλάπτουν ψυχικά.

Εμένα σήμερα βοηθά με πολλά τούτο 🙂 🙂

Απολαύστε!

:_(

Πως καλύφκεις τέτοιο κενό; Με τί υλικά;

Ποιός την εκαταράστηκε την καρδία μου ώστε να μην ευτυχίσει; Πως κάμνεις τα δάκρυα να στερέψουν; 

Λαλούν με τον τζαιρό περνά…

Μα…δεν θέλω να περάσει…εν θέλω να ξεχάσω! (Τί κι αν ΠΡΕΠΕΙ)

Ας με φάει το μαράζι… δεν με νοιάζει πια!

Αφού επήρα την απόφαση εγώ, ας πενθήσω μόνο εγώ… τζαι κανένας άλλος εξαιτίας μου!