Τζαι στα δικά σου…

Πιάνει η πεθερά, την ώρα του χαιρετίσματος, με τα δκυό της σιέρκα τα δικά μου… τζαι με βλέπει βαθιά μέσα στα μάτια ακινητοποιώντας τον ρυθμό μου- αλά Σπήτυ Γκονζάλες- που ήδη είχα από το πρώτο συγχαρητήρια στο γαμπρό και νύμφη…(στόχος εν η σαμπάνια…μόνο αυτή θα με κάνει να επιβιώσω )…τζαι λαλεί μου:

-Σου εύχομαι τζαι στα δικά σου…(Παύση…λυπημένο χαμόγελο..χείλη τραβηγμένα προς τα δόντια)…Αλήθεια!

Γυρεύκεις να ακούσεις  το “Ιτς τζαστ μι μαησέλφ εντ άη…σόλο ράηντ αντίλ άη ντάη …Αη γκοτ μι φορ λάηφ”. Ο Ντι Τζέη όμως έβαλε ήδη το “Ολ μπάη μαη σελφ, τοντ ουάνα λιιιιβ…” της Σελίν.

Αντ’ αυτού χαμογελάς…τζαι ξεχάνεις να δώσεις εντολή στα μάθκια σου να συμμετέχουν. Τζείνα ππιριλώνουν.

Καλά. Το “αλήθεια” είναι όλη η αλήθεια. Έλειπε ένα “Μάνα μου ρε”…

Έχω φτάσει σε ένα σημείο στη ζωή μου που έχω σταματήσει να νιώθω ότι έχω κοινωνικές υποχρεώσεις. Όταν παντρεύονται συγγενείς μου στενοί και φίλοι δικοί μου, το διασκεδάζω πολύ. Είναι από τις λίες φορές που χορεύκω τζαι καρτζιλαμάες τζαι ότι να ναι! Έλα όμως που εμείναν τζαι κάποιοι γάμοι, ατόμων που γνωρίζω τους γονείς του ζεύγους και τους βλέπω τουλάχιστον 2 φορές την βδομάδα και γνωρίζω επίσης ότι δεν έχω άλλες καλές δικαιολογίες, γιατί να χάσω το γάμο τους… Τότε πάω για τη σαμπάνια…το κρασί και τη τεκίλα!

Διαφορετικά… κόβω εισιτήρια αβέρτα! Όπου με χάσεις κι όπου με βρεις όλο σε κάποια Ευρωπαϊκή πόλη θα είμαι, χορεύοντας ταγκό σε κάποιο φεστιβάλ. Αυτά είναι τα δικά μου και ΑΛΗΘΕΙΑ εύχομαι να είναι τζαι τα δικά σας.

 

One thought on “Τζαι στα δικά σου…

  1. και στα δικά σου τότε, και τα δικά σου να είναι ότι σε κάμνει ευτυχισμένη

Leave a Reply

