Αγαπητό Σύμπαν…

Αγαπητό Σύμπαν,

Εύχομαι το γράμμα μου να σε βρίσκει σε κώμμα σε κάποιο ουράνιο νοσοκομείο. Μόνο έτσι μπορεί να σε δικαιολογήσω διότι …με έχεις χεσμένη!

Με συγχωρείς για την αμεσότητά και την αυθάδεια μου αλλά έχει καιρό που θέλω να σου γραψω να σου πω ότι ο Πάολο Κοέλιο…ξέρεις ο αντιπρόσωπος Τύπου που έχεις στη Γη;… σε διαφιμίζει ως τον ευεργέτη του καλού. Αλλά είσαι του κώλου.

(Ο κώλος δεν είναι βρισιά διότι όλοι μας έχουμε…ΟΚ εκτός που κάποιες που γεννησιμιούτους εν επίπεδες που πίσω…Άλλη ιστορία).

Όσα έχω καταφέρει μέχρι στιγμής έννεν επειδή εσυνομότησες εσύ για να πετύχουν. Εν επειδή επροσπάθησα σκληρά. Έβαλες μου εμπόδια τζαι ακόμα στήνεις μου παγίδες…Επροσπάθησες πολλά να με εξαλείψεις γιατί  εκθέτω σε, αποκαλύπτοντας την αλήθκεια ότι εννεν εσύ που βοηθάς . Εν θα σου περάσει όμως!

Που την άλλη όμως επειδή με σαμπόταρες εκινητοποίησες με να πεισμώσω. Ξέρεις άμαν πιάνεις πάτο ρισκάρεις μετά.

 

Leave a Reply

