Ούτε να χέ..ουμε

Με συγχωρείτε για τα πρωινά μου Γαλλικά… Τζαι Χαλόου!

Είχα πολλά να γράψω τζαι επειδή ήταν πολλά ανάβαλα το για ύστερα. Τζαι όπως λέει η φίλη μου η Μαρινέλλα: Ύστερα, ύστερα μα δεν υπάρχει ύστερα!

Δαμέ είμαι λοιπόν μετά που λίην αποχή  να σας εξιστορίσω αυτά:

Εγώ στην τουαλέτα της δουλειάς τζαι έξω να μου χτυπούν την πόρτα:

-Νοκ νοκ

-Χους δέαρ (εν είπα), Μέσα (είπα)

-Εν να αρκήσεις; (αρωτά  με μια γυναικεία φωνή)

-(ουοτ δε φαρτ) …

-διότι πρέπει να πάω εν επείγον (λέει)

Κάπου εδώ θα κάνει παρέμβαση ο αφηγητής της ιστορίας …

Κοπέλλα μου. Ας σε ονομάσουμε Ακράτεια. Κυρία Ακράτεια μου ουοτ δε φαρτ ις ρογκ ουιθ γιου; Έσσει 10045 τουαλέτες τούτος ο τόπος. Οι 345 εν 5 βήματα πιο κάτω.

– Μπορείτε να πάτε σε κάποια άλλη παρακαλώ; Θα αργήσω (αναγκάζομαι να πω)

-Πόσο θα αργήσεις (με ρωτά η κ. Ακράτεια)

-(ένα λεπτό να ρωτήσω το σκατό μου…ε μα ρε κουμπάρε…εθκιαολίζουμουν)

Α) έπρεπε να κάμνω συζήτηση μαζί με τη ηλίθια έξω αντί να συγκεντρώνομαι (συγνώμη αν γίνομαι περιγραφική) Β) Πας καλά κοπέλα μου…είσαι ΙQ παντόφλας;

Αγνόησα την παντελώς λέω εν να φύει αφού βιάζεται…

Μετά από 15 λεπτά ανακαλύπτω ότι το καζανάκι δεν δουλεύει…μένω ακόμη 10 λεπτά μέσα περιμένοντας τον νιαγάρα να γεμώσει…τίποτε. Σκέφτομαι να βγω διακριτικά να πάω στο γραφείο και να τηλεφωνήσω μιας καθαρίστριας να φέρει κουβά. Ποιος θα με πάρει είδηση. Ίσως να καταφέρω να διατηρήσω τη αξιοπρέπειά μου άφτερολ.

Ανοίω την πόρτα να βγώ από την τουαλέτα τζαι θκιάολε:

Καρτζειν μου το φάντασμα της τουαλέτας, η κ. Ακράτεια. Μια γυναίκα των 50, χοντρούλα, να με περιμένει 25 λεπτά μετά, αντί να πάει πιο κάτω.

-Μην μπείτε μέσα, σας παρακαλώ… έχει πρόβλημα το καζανάκι. Θα καλέσω καθαρίστρια, αναγκάστηκα να πω ευθέως, πέρκει καταλάβει… η μαννή!

Ατού ο Γαβρίλης…σαν να το είπα στον τοίχο. Εμπήκε μέσα χωρίς να την κόφτει. Στο χωρκό της αλόπως εν στον ίδιο λάκκο που χε…,οι χωρκανοί τζαι ταυτόχρονα χούλοι μαζί!

Ούτε να χέ…ουμε ρε κουμπάρε μες τούτον τον τόπο! Απμαλατοσύνη τζαι τοππουζισμός στο μεγαλείον τους!

Άτε καλή συνέχεια! Τζαι την ανάγκη σας σπίτι!